Marketing automation

Laat je bedrijf groeien met marketing automation

De huidige b2b-markt is ingewikkelder dan ooit. Het internet heeft ook hier het koopgedrag veranderd. Vroeger moest je het doen met beperkte informatie en middelen om mogelijke leveranciers te beoordelen. Nu heb je met één muisklik meer inzicht en opties dan ooit.

Agressieve verkooptechnieken zoals cold calling? Die werken al lang niet meer.

80% van de b2b-koopbeslissingen worden gemaakt voor enig contact met een vertegenwoordiger. 

Slimme b2b-aankopers vinden oplossingen door online te zoeken, content via sociale media te delen, zich te abonneren op content die voor hen relevant is en contact te leggen met merken die deze content aanbieden.

Hoe ga je om met die uitdagingen en evolueer je mee met je b2b-klant? En hoe laat je ook je bedrijf mee groeien? Marketing automation is de oplossing.

In dit e-book leer je:

  • wat je moet verstaan onder marketing automation
  • waarom marketing automation belangrijk is
  • wat de belangrijkste kenmerken van marketing automation zijn
  • hoe je gepersonaliseerde content aanbiedt en leads opvolgt
  • hoe je lead scoring toepast