Blog

Actuele topics, interessante weetjes en originele inzichten van en voor b2b-marketingexperts. Ben jij al mee?

Door Christophe Leenknecht maart 14, 2019

HubSpot werkt niet

Ik trap een open deur in als ik zeg dat in heel wat b2b-bedrijven de marketingafdeling vooral ...

Door Rien Mertens maart 12, 2019

SEO-blogs schrijven die werken? Check!

Waarover moet je schrijven? Waar haal je inspiratie? Hoe wordt je blog gevonden en gelezen? En ...

Door Peter Foubert februari 28, 2019

Hoe verkoop je marketing automation aan je baas in de b2b-sector

Na het nodige studie- en leeswerk, en wie weet ook een demo, ben je overtuigd: marketing ...

Door Christophe Leenknecht februari 12, 2019

Wat is lead scoring en hoe begin je eraan?

Met inbound marketing trek je continue leads aan dankzij relevante, behulpzame content. Dat is ...

Door Peter Foubert februari 8, 2019

Marketing Automation. Hoe begin je eraan?

De laatste vijf jaar zijn er letterlijk duizenden artikels, white papers, blogs, e-books en ...

Door Rien Mertens februari 7, 2019

Wat is marketing automation en hoe haalt jouw bedrijf er voordeel uit?

De juiste content op het juiste moment bij de juiste persoon krijgen. Dat is de basis van ...

Door Rien Mertens januari 3, 2019

De drie pijlers van marketing automation: leads, lead nurturing en lead scoring

Bij marketing automation hangt veel af van je leads. Een lead is iemand die meer informatie ...

Door Ben Verleysen december 27, 2018

Spijtige misvattingen over marketing automation

Soms worden marketing automation en e-mailmarketing met elkaar verward. Maar ze zijn niet ...

Door Peter Foubert december 13, 2018

Alles wat je wil weten over buyer personas

Persona’s of buyer personas zijn onmisbaar voor een geslaagd inboundmarketing-traject. Het loont ...