Blog

Actuele topics, interessante weetjes en originele inzichten van en voor b2b-marketingexperts. Ben jij al mee?

Door Peter Foubert februari 8, 2019

Marketing Automation. Hoe begin je eraan?

De laatste vijf jaar zijn er letterlijk duizenden artikels, white papers, blogs, e-books en ...

Door Rien Mertens februari 7, 2019

Wat is marketing automation en hoe haalt jouw bedrijf er voordeel uit?

De juiste content op het juiste moment bij de juiste persoon krijgen. Dat is de basis van ...

Door Peter Foubert januari 31, 2019

Visie, missie, waarden. Of toch gewoon woorden?

Elk bedrijf is er vroeg of laat mee in de weer. Maar als je er écht over nadenkt, zijn het ...

Door Peter Foubert januari 17, 2019

SMART: slimmere marketingdoelstellingen

SMART is een algemeen erkend principe dat je helpt om je doelstellingen te definiëren. Hoewel ...

Door Christophe Leenknecht januari 10, 2019

Hoe je je in b2b kan onderscheiden: jobs to be done!

Ken jij de Job to be done (JTBD)-aanpak al? Die helpt je op drie vlakken: je brengt de problemen ...

Door Rien Mertens januari 3, 2019

De drie pijlers van marketing automation: leads, lead nurturing en lead scoring

Bij marketing automation hangt veel af van je leads. Een lead is iemand die meer informatie ...

Door Ben Verleysen december 27, 2018

Spijtige misvattingen over marketing automation

Soms worden marketing automation en e-mailmarketing met elkaar verward. Maar ze zijn niet ...

Door Ward Germeau december 20, 2018

Laat jouw merk groeien met een design system

Worstel jij je ook soms door pagina's dikke, verouderde corporate guidelines met 5 luttele ...

Door Peter Foubert december 13, 2018

Alles wat je wil weten over buyer personas

Persona’s of buyer personas zijn onmisbaar voor een geslaagd inboundmarketing-traject. Het loont ...