Blog

Actuele topics, interessante weetjes en originele inzichten van en voor b2b-marketingexperts. Ben jij al mee?

Door Christophe Leenknecht januari 31, 2019

Hoe je je in b2b kan onderscheiden: jobs to be done!

Ken jij de Job to be done (JTBD)-aanpak al? Die helpt je op drie vlakken: je brengt de problemen ...

Door Christophe Leenknecht januari 29, 2019

De drie pijlers van marketing automation: leads, lead nurturing en lead scoring

Bij marketing automation hangt veel af van je leads. Een lead is iemand die meer informatie ...

Door Christophe Leenknecht januari 25, 2019

Spijtige misvattingen over marketing automation

Soms worden marketing automation en e-mailmarketing met elkaar verward. Maar ze zijn niet ...

Door Ward Germeau januari 24, 2019

Laat jouw merk groeien met een design system

Worstel jij je ook soms door pagina's dikke, verouderde corporate guidelines met 5 luttele ...

Door Christophe Leenknecht december 7, 2018

4 tips voor een betere seller experience

Uit een onderzoeksrapport van Gartner blijkt dat 20% van alle b2b-deals stranden door te ...

Door Ben Verleysen juni 7, 2018

9 redenen waarom je marketing niet zonder automation kan

Bij digitale marketing staat de consument aan het roer. Dus jongleren we als marketeers bijna ...

Door Peter Foubert januari 26, 2018

Check de fundering van je merk

Zijn de basiswaarden van je merk nog relevant voor de klanten van morgen? Want voor je alsmaar ...

Door Peter Foubert januari 4, 2018

Dé marketingtrend voor 2018: de toename van marketingtrends

Eindejaarslijstjes zijn stilaan even traditioneel als kalkoen en kerststronken. Sommigen kijken ...

Door Karen Defranc november 2, 2017

GDPR: Word een heer in je gegevensverkeer

Big data is de toekomst. Met meerbeurtenkaarten, online accounts of via socialmediaposts: we ...